Başlangıç > Asm Dökümanlar > Lena ile görüntülü program kırma dersleri

Lena ile görüntülü program kırma dersleri

İçerisinde 40 ayrı tutorial var zaten linke tıkladığınızda başlıkları göreceksiniz.

Video sesli değil adam yazarak anlatıyor daha sonra uygulamasını yapıyor. Bi miktar ingilizce gerektiriyor tabi haliyle. Kullanılan programlar dökümanlar falan eski şeyler ancak teknikler hala aşağı yukarı aynı sanırım. Cracking falan için mükemmel bir eğitim aynı zamanda decimal hexadecimal ve binary arasında dönüşümler yapmayı ve assemblyıda öğreniyosunuz kısmen. Eğerki merakınız varsa kesinlikle indirin izleyin uygulayın ve öğrenin

***Öneriler & Uyarılar;

64bit işletim sisteminin sayı sistemi biraz farklı olduğu için adamın anlattıklarını yapamıyosunuz. mesela ben 64bit win7 kullandığım için sıkıntı oldu sanal makineye xp yükledim onunla çalışıyorum.

eğer sizde benim gibi ilk defa kullanacaksanız ollydbg programını takılacağınız bir nokta da pluginler olacaktır 😀 ben tam dikkat etmedim sanırım videoda yada adam göstermedi,ama options>appearance>directories kısmında pluginler koyacağımız yeri belirtip ollyi yeniden başlatmamız gerekiyomuş bunu unutmayın.

OllyDBG için

Lenanın dersleri için

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

